2012. július 23., hétfő

26. Újra itthon


SeungRi lassan nyitogatni kezdte szemeit, majd oldalra nézett. Hirtelen fel sem fogta, hogy Linda ölelgeti, majd kipattantak szemei.

-Mi a francot csinálsz itt?-ült fel gyorsan a maknae.
-Talán nem örülsz nekem?-kényeskedett, miközben cirógatni kezdte barátod arcát.
-Egyáltalán nem! Nem meg mondtam, hogy ma már ne találjalak itt?-emelte meg hangját.
-De nem tudok hová menni!-biggyesztette le száját a szőkeség.
-Szerinted ez engem hol érdekel?!-vágta rá Riri cinikusan.
-Hogy lehetsz ilyen bunkó?
-Veled nem lehet máshogy beszélni!-válaszolt SeungRi.-Na kapd össze a cuccod, és húzz innen.
-Pff!-pufogott egyet, majd felállt. Összeszedte pár holmiját, majd indult. Riri már lent várta, hogy kikísérje. Mikor nyitotta az ajtót, téged pillantott meg, ahogyan nagy szemekkel fürkészed a libát.

-Kicsim!-vágott kínos mosolyt szerelmed.
-Ő mit keres itt?-biccentettél a lányra.
-Ő..csak..szállást kért..tegnap jött..
-És te megengedted neki?!-fogtad meg a fejed.
-Fantasztikus volt!-suttogta oda Linda.
-Mi van?-kaptam fel a vizet.
-Mi? Nem történt semmi! Neked meg nem megmondtam, hogy húzz el innen?-nézett a csajra.
-Chh..na pussz!-indult el. Idegesen néztél utána, majd vissza barátodra.
-Ez mi volt?
-Kicsim, higgy nekem, nem volt semmi köztünk! Bepofátlankodott..és nem lehetett levakarni..nem tagadom, bepróbálkozott, de elhajtottam! Esküszöm!
-Egyszer tudjam meg, hogy átvertél!
-Nem hazudok!-mosolyodott el.-De te mit keresel itt? Nem úgy volt, hogy pár nap múlva jössz?-értetlenkedett.
-De..csak volt..de elintéztünk mindent, így hamarabb jöttünk haza.-magyaráztad.
-És az a szerencsétlen ..?
-Adam? Ő..próbálkozott..de levakartam!-nyugtattad meg.
-El fogok vele beszélgetni!-vette fenyegetőre a hangnemet.
-Fejezd már be!-kuncogtál.
-Hiányoztál!-lépett közelebb, majd lágy csókot lehelt puha ajkaidra.
-Te is nekem!

Már két hete itthon vagy. Minden a legnagyobb megértésben, de az egyik nap Riri szépen elbeszélgetett segítőddel. Tényleg betörte a sas orrát, meg kapott egy két horzsolást is. Egyik nap korábban indultál dolgozni. SeungRi már várt a nappaliban, hogy elvigyen, de hirtelen észrevetted, hogy a telefonod sehol sincs. Gyorsan felszaladtál érte, majd megpillantottad a szekrényen. Felkaptad, majd rohantál vissza. Ahogy szaladtál a lépcsőn, hirtelen megbotlottál, majd őrült gyorsasággal hagytad magad után a fokokat. Riri ijedten nézte végig, ahogyan gurulsz az emeletről, majd azonnal segítségedre indult. Mire odaért, már a lépcső aljánál feküdtél eszméletlenül. Ölébe kapta fejed, majd kétségbeesetten szólongatott.
-_____________! Kicsim!-kiabált egyre hangosabban reakciódra várva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése