2012. július 7., szombat

25. A betolakodó


-Téged!-közben Riri felállt.
-Linda..minek jöttél vissza?-indult be a házba.
-Várj már! Bogyókám..én szeretlek..és hiányoztáál!-mondta kényesen.
-Hm..figyelj! Nekem barátnőm van és szeretem! Oké?
-Ugyan már..tudom, hogy még engem szeretsz! Mindig!-suttogta utolsó szavát a maknae fülébe.
-Soha nem szerettelek!-suttogta vissza a szőke bombázónak, majd belépett a ház ajtaján.
-Kérleek..várj!
-Mit akarsz még?-sóhajtott.
-I-Itt maradhatok?
-Hogy mi van? Kizárt!
-Kérlek, nincs hová mennem, könyörgöm csak egy éjszaka! Vagy már együtt élsz azzal a libával?-kérdezte gúnyosan.
-Ne nevezd így! És amúgy is...most Európában van.
-Na..akkor meg úgysem tudja meg! Na ..lécciléccilécci!-nézett csillogó szemekkel.
-Egy éjszaka!-mutatta ujjával SeungRi.

Linda gyorsan berepült Riri mellett, majd ledobálta cuccait. SeungRi adott neki egy kényelmes szobát.
-Ne nagyon rendezkedj be!-fenyegette Riri, majd elhagyta a szobát.
-Tovább leszek én itt, mint ahogy azt te gondolnád!-jelent meg gonosz mosoly a "betolakodón".

Hatalmas sikert értél már el ez alatt a pár nap alatt Európában. Egyszerűen imádnak, rengeteg felkérést kapsz. Egyik este fáradtan estél be ágyadba, majd tárcsáztad szerelmed.
-Kicsim!-szóltál bele.
-Végre..hallhatom a hangod! Annyira hiányzol!-sóhajtott egyet.
-Te is nekem! Minden rendben ott?
-I-Igen..minden oké..!-hezitált.-És ott?
-Minden szupi..bár..-húztad oldalra a szád.
-Bár?
-Adam..kicsit rámenős..
-Mi? Na jó egyszer jöjjön haza..azt a sas orrát letöröm!
-Nyugi már..-nevettél.-Elbírok vele! De most megyek, hulla fáradt vagyok! Szeretlek! Szia édes!
-Szia drágám! Szeretlek!-majd kinyomta.

Amint kinyomta a telefont Riri, kicsapódott a szobaajtó. Linda vágott be, egy alig takaró fehérneműben. Potyogtak könnyei, mire Riri csak felnézett rá, és vett a mély levegőt.
-Na..most mit találtál ki..mi bajod van?-kérdezte cinikusan, miközben fogta a fejét.
-Ro-Rosszat álmodtam RIRIII!-tört ki keserves zokogásban.
-Uramisten..most mi lesz..vegyél be két altatót azt' mehetsz aludni.
-Na de Riri én féleeeeeeeeek!-húzta meg a mondatot, miközben Riri nyakába bújt.
-Hát akkor..legyen három altató!-majd tolni kezdte a csajt.
-Nem teheted ezt velem! Nem lehetsz ilyen bunkó!-húzta össze szemöldökét.
-Ha nem mész aludni, még két nyugtatót is beléd tömök, szóval..-mutatott az ajtóra.
-Chh!-majd sértődötten bevágta az ajtót. SeungRi vissza feküdt az ágyba, előkapott rólad egy képet. Hosszú-hosszú órákon át nézte, mire álomba szenderült. Másnap reggel arra ébredt, hogy valaki éppen a derekát öleli át..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése